?>
-      قرعه کشی      مشاور خانواده      داروخانه آنلاین      خرید هاست      قرص تاخیری      خرید شومیز زنانه      iptv      1      خدمات سایت      تاینی موویز      سفارش پرفکت مانی      خرید کاپشن زنانه      حمل و نقل کالا از دبی      خرید شلوار مردانه      -      خودروبر      فروشگاه فرانیاز      -      دانلود فیلم هندی      .      +      خرید ویپ      تعمیرات موبایل      -      -      -      خرید ماینر      +      -      /      حواله وسترن یونیون      کربنات کلسیم      کوآنتوم آنالایزر      سرویس خواب      استار      *      فروش ویپ      خرید ماینر      -      +      دکتر زنان مشهد      .      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      خرید بازدید سایت      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
 دلپيچه دلپيچه .

دلپيچه

محتوا و عوامل موفقيت موتور جستجو

محتوا و عوامل موفقيت موتور جستجو

هنگام فكر كردن به سئوي سايت، محتوا بايد اولويت اول شما باشد. محتواي با كيفيت نحوه تعامل، اطلاع رساني، حمايت و خوشحالي مخاطبان است. ايجاد محتواي معتبر و ارزشمند نيز براي ديده شدن موتورهاي جستجو بسيار مهم است. در واقع، به همين دليل است كه جدول تناوبي عوامل سئو با «عناصر» محتوا آغاز مي‌شود و اولين عنصر مربوط به كيفيت محتوا است.

چه مقاله هاي وبلاگ، صفحات محصول، يك صفحه درباره، توصيفات، ويديوها يا هر چيز ديگري كه براي مخاطبان خود ايجاد مي كنيد، درست كردن محتواي خود به اين معني است كه شما پايه اي براي پشتيباني از ساير تلاش هاي SEO خود داريد.

كيفيت

"فقط به اين فكر كنيد كه كاربران چه مي خواهند و فكر كنيد اگر جاي موتور جستجو بوديد، آيا از فرستادن كاربران به وب سايت خود احساس راحتي مي كرديد؟" Frédéric Dubut، مدير ارشد برنامه Bing مي گويد. "آيا احساس غرور مي كنيد كه براي آن وب سايت تضمين كنيد و آن را در رتبه اول براي يك پرس و جو قرار دهيد؟"

"اگر پاسخ "بله" است، در اينجاست كه بسياري از كارهاي فني تر و بهينه سازي موتور جستجو سنتي تر ممكن است وارد عمل شوند. اما، اگر پاسخ «خير» است، احتمالاً نشانه‌اي از اين است كه قبل از اينكه به چيزهاي فني فكر كنيد، بايد ارزش بيشتري براي كاربران ايجاد كنيد.

ارائه محتواي اساسي، مفيد و منحصر به فرد به كاربران چيزي است كه آنها را وادار مي كند تا در صفحات شما بمانند و باعث آشنايي و اعتماد شوند. اينكه چه چيزي كيفيت بالا را تشكيل مي دهد به ماهيت محتوا بستگي دارد و بر اساس نوع محتوا و صنعت متفاوت است.

دستورالعمل‌هاي ارزيابي كيفيت جستجوي Google (بخش 5.1) ويژگي‌هاي محتواي با كيفيت بالا را بر اساس نوع تجزيه مي‌كند:

محتواي اطلاعاتي بايد دقيق، جامع، اصلي و حرفه اي ارائه شود.

محتواي هنري بايد اصيل، منحصر به فرد و بيانگر درجه بالايي از مهارت باشد.

محتواي خبري بايد عميق، به خوبي استناد، دقيق و حاوي گزارش اصلي باشد.

برندهايي كه محتواي پول يا زندگي شما (YMYL) را ايجاد مي‌كنند بايد به اين استانداردها توجه ويژه داشته باشند زيرا الگوريتم‌هاي Google ممكن است به سيگنال‌هاي اعتبار، تخصص و قابليت اعتماد (E-A-T) اهميت بيشتري دهند.

محتوا سنگ بناي تلاش هاي سئوي شماست و جايي براي صرفه جويي نيست. ايجاد - و سرمايه گذاري در - يك استراتژي محتواي واضح براي موفقيت سئو شما بسيار مهم است زيرا تقريباً همه عوامل ديگر به كيفيت محتوا بستگي دارند.

براي آخرين اخبار و نكات مربوط به محتوا، بخش جستجوي موتور جستجو: محتوا و نوشتن را نشانك‌گذاري كنيد.

تحقيق

تحقيق در مورد كلمات كليدي (عباراتي كه مخاطبان هدف شما استفاده مي كنند) شايد مهمترين عامل طراحي سايت پس از ايجاد محتواي خوب باشد. اين به شما كمك مي كند محتوايي را توسعه دهيد كه به آنچه مردم در جستجوي آن هستند پاسخ دهد. تحقيقات كلمات كليدي همچنين مي تواند مزايايي فراتر از رتبه بندي براي آن پرس و جوها داشته باشد.

اريك انج، مدير سئوي قديمي و مدير كل شركت مشاوره Perfect Digital، مي‌گويد: «درك زباني كه مشتريان استفاده مي‌كنند فوق‌العاده مهم است، وقتي به شيوه‌اي كه آنها صحبت مي‌كنند، شما را بسيار مرتبط‌تر مي‌كند، و اين باعث نمي‌شود كه تغيير دادن. بنابراين، تحقيق در مورد كلمات كليدي براي من بسيار بسيار مهم است و شاخه هاي جديدي از آن وجود دارد كه در آن روشي كه شما ممكن است از تحقيقات كليدواژه استفاده كنيد ممكن است در حال تكامل باشد، اما نياز به آن نيست.

تحقيق كلمات كليدي مي‌تواند بينش‌هايي درباره ماهيت نقاط درد و نيازهاي مخاطبان شما - خواه ناوبري، اطلاعاتي يا تراكنشي - علايق آنها، ميزان علاقه (كه با حجم جستجو مشخص مي‌شود)، سطح رقابت براي آن سؤالات به شما ارائه دهد. و حتي قالبي كه آنها آن اطلاعات را ترجيح مي دهند.

هنگامي كه ارزيابي كرديد كدام كلمات كليدي قابل اجرا هستند، از آنها براي اطلاع رساني به توليد محتواي خود استفاده كنيد و آنها را در خود محتوا قرار دهيد تا مخاطبان شما شانس بيشتري براي يافتن شما در نتايج جستجو داشته باشند.

[نكته حرفه اي]

طبقه بندي كلمات كليدي را بر اساس هدفشان در نظر بگيريد: اطلاعاتي، معاملاتي، ناوبري يا محلي. كلمات كليدي بالقوه خود را با آنچه كه در حال حاضر در نتايج جستجو رتبه بندي مي شود ارجاع دهيد تا انواع نتايجي را كه Google براي نمايش هر درخواست انتخاب مي كند، مشاهده كنيد. ممكن است گوگل هدفي متفاوت از آنچه شما انتظار داريد به كلمه كليدي اختصاص دهد. به عنوان مثال، تايپ كردن "ساندويچ" بيشتر نتايج محلي ايجاد مي كند - بنابراين ممكن است براي رقابت براي آن كلمه كليدي به يك استراتژي محلي نياز باشد. درك اينكه گوگل چه نوع محتوايي را براي كلمات كليدي مختلفي كه در حال تحقيق هستيد نشان مي‌دهد، كمك مي‌كند تا مشخص شود كه چه نوع محتوايي بايد بسازيد و كدام يك از صفحات شما واجد شرايط رتبه‌بندي براي آن شرايط هستند.

 كلمات كليدي

بعد از اينكه در مورد كلمات كليدي مورد استفاده مخاطبان براي يافتن شما تحقيق كرديد، آن كلمات كليدي را در متن، زيرعنوان ها و عناوين خود بگنجانيد - اما نه به قيمت خوانايي يا ساير مواردي كه موتورهاي جستجو را بر خوانندگان اولويت مي دهد.

به بيان ساده، كلماتي را كه مي خواهيد صفحه شما پيدا شود در نظر بگيريد و به طور طبيعي از آنها استفاده كنيد.

بري شوارتز، سردبير اخبار جستجوگر لند موتور جستجو، با اشاره به تفاوت بين زبان مورد استفاده در پرس و جوهاي جستجو و محتوايي كه كاربران انتظار دارند پرس و جوهاي آنها ظاهر شود.

«من فكر مي‌كنم كه لازم نيست لزوماً به اين فكر كنيد كه سؤال چيست. بنابراين، براي مثال، من داستاني در مورد كنسول جستجوي گوگل نوشتم كه در آن اعلان‌هايي درباره حذف دستورالعمل noindex براي فايل robots.txt اضافه مي‌كرد.» شوارتز گفت. در زمان‌هاي قديم، احتمالاً خط موضوع اعلان كنسول جستجو را مستقيماً در عنوان قرار مي‌دادم، زيرا مردم آن خط متن را كپي و جايگذاري مي‌كنند و سعي مي‌كنند آن را جستجو كنند تا اطلاعات بيشتري پيدا كنند. . اكنون، گوگل در اين مورد بسيار ساده‌تر و هوشمندانه‌تر است و شما واقعاً لازم نيست نگران انجام دقيق تطابق كلمات كليدي در پرس و جو باشيد – گوگل بسيار هوشمندتر است كه آن را فراتر از آن گسترش دهد.

هميشه به خاطر داشته باشيد كه ابتدا براي كاربران مي نويسيد و موتورهاي جستجو در درك زبان طبيعي بسيار بهتر مي شوند. براي بهبود رتبه بندي خود، هر مفهومي از فرمول هاي "چگالي كلمات كليدي" را كنار بگذاريد.

طراوت

موتورهاي جستجو اطلاعات به موقع، به روز و «تازه» را دوست دارند.

اين بدان معنا نيست كه مي‌توانيد به‌روزرساني‌هاي جزئي در صفحات خود انجام دهيد، تاريخ انتشار را به‌روزرساني كنيد يا به طور مداوم صفحات جديد و كم‌كيفيت توليد كنيد تا تازگي را افزايش دهيد.

اگر كتابخانه اي از محتواي قديمي داريد، مي توانيد آن را به روز كنيد يا صفحات منسوخ و منقضي شده را بازنشسته كنيد. انجام اين كار سايت شما را براي بينندگان مفيدتر مي كند و همچنين به موتورهاي جستجو نشان مي دهد كه محتواي شما به خوبي نگهداري مي شود.

گوگل همچنين مدت‌هاست كه از آنچه Query Deserved Freshness (QDF) مي‌نامد به‌عنوان فاكتور رتبه‌بندي محتوا براي انواع خاصي از پرس‌و‌جوها استفاده كرده است. اگر يك عبارت جستجو ناگهاني محبوب شود - براي مثال "طوفان" زماني كه يك طوفان فعال وجود دارد - Google QDF را براي آن جستجوها اعمال مي كند و نتايج براي منعكس كردن داستان ها، اخبار و اطلاعات در مورد موضوع تغيير مي كند. اين براي قطعه هاي برجسته نيز صادق است.

ممكن است بتوانيد با ايجاد محتواي مربوط به روندهاي محبوب، رويدادها يا تعطيلات آتي و اخبار فوري، از افزايش تازگي براي افزايش ديد خود در صفحه نتايج استفاده كنيد. با اين حال، توجه داشته باشيد كه افزايش مرتبط با QDF ممكن است با گذشت زمان كاهش يابد و صفحه شما ممكن است در نتايج جستجو عميق‌تر شود.

[نكته حرفه اي]

پاسخگويي صريح به سوالات كاربران در صفحات شما ارزش فوق العاده اي دارد. اولاً، شما در حال ايجاد محتوايي هستيد كه به طور خاص طراحي شده است تا نيازهاي مخاطبان خود را برآورده كند. دوم، موتورهاي جستجو به طور فزاينده اي سعي مي كنند پاسخ هاي مستقيم را در نتايج جستجو نشان دهند. اگر به اندازه كافي به سؤالات پاسخ دهيد، ممكن است صفحه شما به عنوان يك قطعه برجسته نمايش داده شود يا به عنوان يك نتيجه جستجوي صوتي در «دستيار Google» برگردانده شود.

تحقيقات نشان مي‌دهد كه بيش از نيمي از جستجوهاي گوگل بدون كليك روي محتواي ديگر به پايان مي‌رسند و اين تا حدي به اين دليل است كه موتورهاي جستجو به دنبال جلب رضايت كاربران با حل كردن جستجوهاي آنها در صفحه نتايج هستند. برخي از اين پاسخ‌ها داراي مجوز هستند (همانطور كه در مورد اشعار موسيقي وجود دارد) و برخي مستقيماً از صفحات وب با پيوندي براي انتساب گرفته شده‌اند.

گاهي اوقات يك قطعه برجسته گنجانده مي شود، همانطور كه در اينجا وجود دارد.

بهينه‌سازي محتواي شما براي تكه‌هاي ويژه و پاسخ‌هاي مستقيم ممكن است ديد بيشتري نسبت به يك نتيجه جستجوي ارگانيك استاندارد داشته باشد، و انجام اين كار ممكن است شانس بازگرداندن آن به عنوان يك نتيجه جستجوي صوتي را افزايش دهد.

مشاور رايگان سئو سازماني سئو داخلي، مي‌گويد: «بعضي از مشتريان من گفته‌اند كه وقتي [نتايج غني] را دريافت مي‌كنند، كليك مي‌كنند. «من فكر مي‌كنم تفكر استراتژيكي وجود دارد كه بايد در مورد كلمات كليدي اعمال شود كه شما سعي مي‌كنيد آنها را براي قطعه‌هاي غني رتبه‌بندي كنيد تا مشخص كنيد، به نظر مي‌رسد كه من يك كليك دريافت خواهم كرد يا بايد روي چيز ديگري تمركز كنم. ؟"

بومن مي گويد: "گاهي اوقات، شما آن قطعه غني را مي خواهيد - آن جعبه در بالا - زيرا قصد آنها هرچه باشد، بايد عميق تر شوند." اما گاهي اوقات، هدف يك كاربر اين است كه يك پاسخ سريع دريافت كند و گوگل را ترك كند. اگر هدف اين باشد، ممكن است پرس و جو چندان عالي نباشد.»

تصميم براي خدمات سئو سايت در محتوايي كه مي تواند به پاسخ در صفحه نتايج جستجو تبديل شود، بايد بر اساس معناي افزايش ديد براي برند شما تعيين شود. اگر به دنبال افزايش آگاهي از برند هستيد، اين سرمايه گذاري ممكن است موجه باشد. اگر به دنبال افزايش ترافيك هستيد، بايد ارزيابي كنيد كه آيا كاربران پس از مشاهده پاسخ، احتمالاً روي آن كليك مي كنند يا خير.

عمق

بري شوارتز، ويراستار اخبار Search Engine Land، توصيه مي‌كند: «محتواي سايت شما بايد به اندازه‌اي عميق باشد كه به سؤال كاربر به شيوه‌اي «قابل توجه، كامل يا جامع» پاسخ دهد، همانطور كه در پست مشاوره به‌روزرساني اصلي Google مي‌گويد.

"آيا "تحليل روشنگر يا اطلاعات جالبي را ارائه مي دهيد كه فراتر از واضح است؟" آيا حاوي اطلاعات اصلي است؟ آيا اين اطلاعات تحقيق شده و واقعي است؟ شما مي خواهيد مطمئن شويد كه محتواي شما در مقايسه با ساير صفحات در نتايج جستجو، ارزش قابل توجهي دارد، زيرا اين دقيقاً همان نوع محتوايي است كه Google مي خواهد در بالاي نتايج خود قرار دهد.

بخش دشوار اين است كه بفهميد محتواي شما چقدر بايد كامل باشد. همانطور كه در بالا ذكر شد، شما مي خواهيد ارزش بيشتري نسبت به رقباي خود ارائه دهيد، اما اين لزوماً به اين معني نيست كه بايد كلمات بيشتري را براي دستيابي به تعداد كلمات دلخواه به كار ببريد. برخي پرسش‌ها، مانند «سريع‌ترين پستاندار خشكي چيست»، پاسخ نسبتاً ساده‌اي دارند، زيرا سؤالات ديگري مانند «چرا يوزپلنگ سريع‌ترين است» ممكن است توضيح عميق‌تري را طلب كند. هنگام تصميم گيري در مورد عمق شيرجه، پرس و جو، ترجيحات مخاطبان و پيشنهادات رقيب خود را در نظر بگيريد.

 چند رسانه اي

متن پايه اي است كه اينترنت بر روي آن ساخته شده است، اما اين بدان معنا نيست كه به طور جهاني بهترين رسانه براي محتواي شماست. فرمت‌هاي ديگر نيز مي‌توانند نمايانگر بيشتري را در نتايج جستجو ارائه دهند. استفاده از تصاوير، ويدئو، صدا يا فرمت هاي ديگر را در نظر بگيريد كه براي مخاطبان شما جذاب باشد و برند شما را از رقبا متمايز كند.

بعد از اينكه بر روي قالبي كه براي كاربرانتان بهترين است، تصميم گرفتيد، چند رسانه اي خود و همچنين صفحاتي را كه آن را در آن جاسازي كرده ايد بهينه كنيد تا قابل كشف تر شود. يكي از راه‌هاي انجام اين كار استفاده از يك شبكه تحويل محتوا (CDN) براي ارائه خدمات چندرسانه‌اي و برداشتن مقداري از بار سرورهاي شما است. اين مي تواند زمان بارگذاري را كاهش دهد، كه براي سرعت سايت و تجربه كاربري شما عالي است.

با هر فرمتي كه انتخاب مي كنيد، همچنان مي خواهيد از متن توصيفي براي تكميل محتواي خود استفاده كنيد و زمينه را براي موتورهاي جستجو و كاربران به طور يكسان فراهم كنيد. اگر ويديو يا پادكست است، مي‌توانيد رونوشت اضافه كنيد. اگر تصوير است، از متن جايگزين و زيرنويس استفاده كنيد. همچنين مي‌توانيد چند رسانه‌اي خود را با داده‌هاي ساختاريافته علامت‌گذاري كنيد تا شانس بازگرداندن آن‌ها به عنوان يك نتيجه غني را افزايش دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۸:۳۶ توسط:خوشبخت از عشق موضوع:

پيشنهادهاي جديدبراي گره‌گشايي از مذاكرات

پيشنهادهاي جديدبراي گره‌گشايي از مذاكرات

 

تهران و واشنگتن از بررسي پيشنهادهاي جديد مسئول سياست‌خارجي اتحاديه اروپا براي گره‌گشايي از مذاكرات خبر مي‌دهند.

پس ‌از طرح «پيشنهادهاي جديد برجامي» ازسوي اتحاديه اروپا و پيگيري رايزني‌ها در اين راستا، برخي مقام‌ها و رسانه‌هاي غربي تلاش كردند اين پيشنهاد را «آخرين فرصت» براي احياي توافق هسته‌اي سال ???? قلمداد كرده و با به‌راه انداختن بازي‌ رسانه‌اي، جمهوري‌اسلامي را تحت فشار قرار دهند.

اگرچه تاكنون اخبار موثقي از محتواي پيشنهادهاي جديد اتحاديه اروپا به واشنگتن و تهران منتشر نشده، اما از يك‌سو وزارت امورخارجه آمريكا اعلام مي‌كند كه اين كشور درحال بررسي اين موضوع است و ازسوي ديگر مذاكره‌كننده ارشد ايران از تبادل‌نظرهاي «جدي» و «سازنده» با طرف‌هاي مقابل پيرامون مذاكرات وين خبر مي‌دهد. علي باقري‌كني دراين باره در حساب توييتري خود نوشت: «ما نيز ايده‌هايي براي جمع‌بندي مذاكرات، هم از لحاظ شكلي و هم محتوايي داريم كه به اشتراك گذاشته خواهد شد

در روزهاي اخير يك ديپلمات اروپايي و يك مقام آمريكايي وجود ضرب‌الاجل در مذاكرات را رد كردند، اما تأكيد آنان بر اينكه «زمان براي مذاكرات رو به‌پايان است»، نشان مي‌دهد طرف‌هاي مقابل همچنان از راهبرد «اولتيماتوم» به‌عنوان حربه‌اي براي تحت‌فشار قرار دادن ايران و تغيير مسير گفت‌وگوها استفاده مي‌كنند.

برهمين اساس هم بود كه جوزپ بورل، مسئول سياست‌خارجي اتحاديه اروپا در روزنامه «فايننشال تايمز» نوشت: «بايد براي استفاده از اين فرصت بي‌مانند با هدف رسيدن به موفقيت تصميم‌هايي اتخاذ كنيم و پتانسيل بزرگ اجراي كامل اين توافق نشان داده شود، من هيچ جايگزين مؤثر يا جامع در دسترسي نمي‌بينم

اين درحالي است كه سخنگوي وزارت امورخارجه آمريكا در نشست‌خبري اخير خود گفت كه واشنگتن درحال بررسي پيش‌نويس تفاهم براي بازگشت متقابل به پايبندي كامل برجام است كه بورل با آمريكا و ايران به اشتراك گذاشته است؛ «در حال مطالعه تغييرات پيشنهادي ازسوي اتحاديه اروپا هستيم و درمدت كوتاهي به آنها پاسخ خواهيم داد».

منبع : https://khabarevije.ir/%d9%be%db%8c%d8%b4%d9%86%d9%87%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%af%d8%b1%d9%87%da%af%d8%b4%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%b0%d8%a7/

 

https://ednawise2.livejournal.com/profile

https://issuu.com/ednawise2

https://www.twitch.tv/ednawise2

https://www.tripadvisor.com/Profile/708ednaw

https://www.4shared.com/u/8aCKi507/EdnaWise2.html

https://www.deviantart.com/ednawise2

https://www.wattpad.com/user/EdnaWise2

https://www.zillow.com/profile/EdnaWise2

https://www.indiegogo.com/individuals/29870489

https://www.mixcloud.com/EdnaWise2/

https://www.sbnation.com/users/EdnaWise2

https://www.reverbnation.com/artist/female6268754544

https://loop.frontiersin.org/people/1929351/bio

https://hubpages.com/@ednawise4

https://unsplash.com/@ednawise2

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۵:۵۷ توسط:خوشبخت از عشق موضوع:

دستگاه پركن چمران

دستگاه پركن چمران

 

يكي از مهم ترين دستگاه ها در صنعت دستگاه پركن مي باشد، دستگاه پركن جهت پر كردن انواع مايعات، انواع پودر و … در صنعت بسته بندي محصولات استفاده مي شود. همانطور كه از نام دستگاه نيز مشخص است كاربرد اصلي اين دستگاه پركردن مواد به داخل ظروف در فرايند پر كردن و بسته بندي محصولات است. البته ناگفته نماند كه دستگاه پركن انواع مختلفي دارد دستگاه پركن مايعات، دستگاه پركن انواع پودر و گرانول ها و … انواع دستگاه پركن مي باشند. دستگاه هاي پركن به طور مكانيكي يا اتوماتيك كار مي كنند اين ماشين ها مي توانند اتوماتيك و يا نيمه اتوماتيك توليد شوند و عملكرد پركردن بر اساس وزني يا تايمري قابل هدايت باشد.

دستگاه پركن

دستگاه هاي پركن در مدل هاي متنوعي توليد مي شوند. از دستگاه پركن پودري گرفته تا پركن مايعات ( دستگاه پركن مايعات غليظ ، پركن مايعات رقيق ) و … همگي در بخشي از صنايع كاربرد دارند. در تمامي صنايع خواسته يا ناخواسته استفاده از اين دستگاه وجود دارد.

 

دستگاه پركن پمپي

براي پركردن مواد غليظ و مواد شيميايي به صورت پمپ مي باشد

دستگاه پركن مايعات غليظ

مايعاتي كه داراي ويسكوزيته زيادي هستند جزو دسته ي مايعات غليظ محسوب مي شوند. از اين نوع دستگاه پر كن استفاده مي گردد.

كاربرد دستگاه پركن مايعات كوچك

علاوه بر اين كه كاربرد دستگاه‌هاي پركن مايعات را مي‌توانيم به دو حوزه مايعات غليظ و رقيق تقسيم‌بندي كنيم، اندازه دستگاه هم مي‌تواند در اين مورد به ما كمك كند. به طور كلي براي كارگاه‌هاي خانگي و كارگاه‌هاي كوچك نياز به يك دستگاه بزرگ نيست و از لحاظ اقتصادي براي كارگاه به صرفه نيست. بنابراين به اكثر كارگاه‌هاي خانگي توصيه مي‌شود كه به فكر خريد دستگاه پركن مايعات كوچك باشند.

به عنوان مثال اگر شما در يك مغازه كوچك يا در انبار منزل خود يك دستگاه عصاره گيري يا گلاب‌گيري داشته باشيد به راحتي مي‌توانيد از يك دستگاه پركن مايعات كوچك براي بسته بندي توليدات خود كمك بگيريد. شما در منزل يا در يك كارگاه كوچك به راحتي مي‌توانيد محصولاتي مانند گلاب ، عرق نعنا ، لبنياتي مانند دوغ و شير عصاره گياهان دارويي و انواع نوشيدني‌هاي رقيق توليد كنيد و به راحتي هم بسته بندي كنيد.

كاربرد دستگاه پركن مايعات صنعتي

اما در مورد كاربرد دستگاه پركن مايعات صنعتي مسئله تغيير مي‌كند و شما با تنوع بيشتري مواجه هستيد. در وهله اول شما با حجم بالايي از توليد مواجه هستيد كه اين حجم بالا نياز به يك دستگاه پيشرفته با توانايي بالا دارد. اما در طرف مقابل ممكن است يك كارخانه در حوزه مشتقات نفتي فعاليت كند كه توليدات آنها شامل گريس با گرانروي بالا و بنزين با گرانروي پايين باشد.

در اين حالت كاربرد دستگاه پركن مايعات صنعتي تحت تأثير توليدات كارخانه و شرايط توليد آن‌ها قرار مي‌گيرد كه ممكن است تفاوت زيادي بين آنها وجود داشته باشد. بنابراين شما به هنگام خريد دستگاه پركن مايعات لازم است كه اين موارد را با شركت فروشنده در ميان بگذاريد تا آنها اطلاعات كاملتري در مورد دستگاه و شرايط استفاده از آن در اختيار شما قرار دهند. همين اطلاعات مختصر و اوليه در انتخاب دستگاه كمك زيادي به شما مي‌كند.

اصولاً كاربرد دستگاه پركن مايعات تحت تأثير نوع سيال و شرايط اختصاصي آن قرار مي‌گيرد. اين يعني ما براي مايعات غليظ دستگاهي متفاوت از مايعات رقيق داريم و شرايط آنها هم با هم فرق مي‌كند.

انتخاب دستگاه پركن مناسب

نوع دستگاه پركن غالبا وابسته به خواص نوشيدني محصول و نوع و شكل ظروف است. در مورد مايعات برخوردار از ويژگي جريان آزاد مانند نوشيدني‌ها، استفاده از دستگاه‌هاي با جريان زمان‌بندي شده يا سرريز مناسب است، در حالي كه براي محصولي با گرانروي بالاتر، پر كن پيستوني يا نوعِ جابجايي مثبت  مي‌تواند مناسبتر باشد.

نوع ظرف، حجم پرشدن و قطر دهانه‌ نيز اهميت دارد. دستگاه‌ هاي با ويژگي جريان زمان‌بندي شده و اُوِرفلو در نحوه انتقال محصول به ظرف تفاوت دارند. پركن‌هاي جريان زمان بندي شده، دستگاه‌هاي پر كننده حجمي هستند به اين معنا كه در هر سيكل پر كردن، دقيقا حجم يكساني از مايع را وارد ظرف مي‌كنند. اين دستگاه‌ ها براي پر كردن بسيار دقيق صرفنظر از شكل ظرف طراحي مي‌شوند. با اين حال اگر حجم ظرف متغير باشد، سطح پر شدن مي‌تواند ناهمسان به نظر برسد. بطري‌هاي شيشه‌اي، نمونه خوبي از ظروفي هستند كه غالبا شكل و حجم متغير دارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۸:۱۴ توسط:خوشبخت از عشق موضوع:

چگونه در اينستاگرام لايك بگيريم؟

چگونه در اينستاگرام لايك بگيريم؟

اينستاگرام در چند سال اخير منبع درآمد خوبي براي مردم جهان شده است. اما كسب درآمد از اينستاگرام كار آساني نيست و براي اينكه يك صفحه اينستاگرام درآمدزايي داشته باشد، بايد تعداد فالوورها و لايك هاي پست هاي خود را افزايش دهيد. به طور كلي، هرچه تعداد لايك‌هاي شما در پست‌ و استوري اينستاگرام بيشتر باشد، پيج شما توسط اينستاگرام محبوب‌تر مي‌شويد. با رشد و بالا رفتن آمار پيج، صفحه شما به افراد بيشتري نشان داده خواهد شد. وبسايت irpanel بصوت تخصصي در اين زمينه فعاليت دارد.

رشد ارگانيك را مي توان با برخي تكنيك ها در شبكه اجتماعي به دست آورد. به دست آوردن لايك در اينستاگرام يكي از راه‌هاي دستيابي به ديد بيشتر در اينترنت است، اگرچه تعداد لايك‌ها ديگر در اپليكيشن موبايل نمايش داده نمي‌شود. يكي از معيارهايي كه الگوريتم‌هاي شبكه اجتماعي براي نمايش پست‌ها در صفحه اصلي استفاده مي‌كنند، تعداد دفعاتي است كه كاربران از پروفايل‌هايي كه دنبال مي‌كنند، پست‌ها را لايك كرده‌اند. پست‌هاي اكانت‌هايي كه بيشترين تعامل را دارند معمولاً همان پست‌هايي هستند كه ابتدا ظاهر مي‌شوند، به همين دليل است كه گرفتن لايك فالوورهاي خود بسيار مهم است.

كساني كه مي‌خواهند به صورت ارگانيك در شبكه اجتماعي رشد كنند، مي‌توانند از تكنيك‌هايي مانند توليد محتواي خاص، استفاده از هشتگ‌ها براي دستيابي به پروفايل‌هاي مختلف، پست كردن در زمان‌هايي كه كاربران فعال‌تر هستند و راه‌هاي ديگر استفاده كنند. در اينجا هفت نكته وجود دارد كه مي تواند به شما كمك كند لايك بيشتري در اينستاگرام داشته باشيد. شايان ذكر است در دستورالعمل هاي شبكه اجتماعي استفاده از ربات ها يا ابزارهاي خارجي براي اين منظور كه ممكن است باعث تنبيه كاربر شود را مجاز نمي داند. بنابراين، بهترين راه براي افزايش تعداد لايك، استفاده از ويژگي هاي خود اينستاگرام است.

  1. در زماني كه مخاطبان شما فعال هستند پست كنيد

دانستن زماني كه اكثر فالوورهاي شما در شبكه اجتماعي فعال هستند، جايگزين خوبي براي دريافت لايك بيشتر در نشريات شما است. كاربران حساب‌هاي تجاري يا سازندگان به اطلاعات فعاليت دنبال‌كنندگان دسترسي دارند. براي اين كار كافيست به پروفايل خود دسترسي داشته باشيد، بر روي "اطلاعات" كليك كنيد، تب "عمومي" را باز كنيد، در پايين صفحه، مي توانيد جزئياتي مانند ساعت هر روز از هفته كه فالوورهاي شما معمولا از اينستاگرام استفاده مي كنند را مشاهده كنيد. پر استفاده ترين دوره ها و پست هاي خود را براي آن لحظات برنامه ريزي كنيد.

علاوه بر اين، اينستاگرام همچنين زمان هايي را كه افراد معمولاً با پروفايل شما ارتباط برقرار مي كنند را نمايش مي دهد. براي اين كار نيز لازم است به اطلاعات موجود در حساب كاربري خود دسترسي پيدا كرده و بر روي “Activity” كليك كنيد. شبكه اجتماعي بهترين زمان دسترسي و تعامل فالوورهاي شما با انتشارات شما را نشان مي دهد.

  1. از هشتگ ها به درستي استفاده كنيد

هشتگ ها براي گرفتن لايك از افرادي كه هنوز پروفايل را فالو نكرده اند بسيار استفاده مي شود. با اين حال، در صورت استفاده بيش از حد يا نادرست، كاربر ممكن است به دسترسي مورد نظر خود دست پيدا نكند و حتي نشريه را به عنوان هرزنامه طبقه بندي كند. ايده آل اين است كه حداكثر 9 كلمه كليدي بنويسيد كه محتواي پست شما را نشان مي دهد، بنابراين افراد علاقه مند به موضوع آن را دوست داشته باشند و بتوانند نمايه شما را دنبال كنند. علاوه بر اين، بهترين مكان براي استفاده از هشتگ ها در كپشن نيست، بلكه در نظرات انتشارات شما است.

  1. حتما پست بگذاريد

تغذيه پروفايل خود با پست هاي معمولي نيز براي دريافت لايك بيشتر بسيار مهم است. نمايه هايي با به روز رساني كم معمولاً فالوور و در نتيجه لايك ها را از دست مي دهند. به اين ترتيب، ايده آل اين است كه برنامه اي از پست هاي هفتگي، ترجيحا در زمان هاي مشابه ايجاد كنيد تا فالوورهاي شما به ديدن محتواي شما عادت كنند. از ابزار Creator Studio فيس بوك براي برنامه ريزي محتوايي كه منتشر مي شود استفاده كنيد.

  1. در يك خوراك سازمان يافته سرمايه گذاري كنيد

داشتن يك فيد سازمان يافته با عكس هاي زيبا و هماهنگ مي تواند توجه فالوورهاي احتمالي را به پروفايل شما جلب كند. روي تكنيك‌هاي سازمان پست سرمايه‌گذاري كنيد، مانند پست‌هاي مشابه بر اساس رديف، رنگ، موزاييك، طرح‌دار با حاشيه و غيره. از برنامه‌هايي استفاده كنيد كه به شما امكان مي‌دهند فيد خود را با پست‌ها تجسم كنيد و به اين فكر كنيد كه آيا زيبايي‌شناسي براي كاربراني كه از حساب اينستاگرام شما بازديد مي‌كنند جذاب است يا خير. مهم است كه محتوا را طوري برنامه ريزي كنيد كه فيد شما به هم نريزد و دقيقاً آنچه را كه پروفايل اينستاگرام شما مي خواهد منتقل كند نشان دهد: محصولات مارك دار، محتواي خاص يا عكس هاي شخصي.

  1. بدانيد كه مخاطب چه چيزي را مي پسندد و محتواي خاص را ارسال كنيد

در نمايه برندتان، كسب‌وكارهاي كوچك، شخصي يا اينستاگرام نكات خاصي مانند بازي‌ها و سريال‌ها، لايك‌ها به شما كمك مي‌كنند تا بدانيد كه آيا افراد پست‌ها را دريافت مي‌كنند و محتوا را دوست دارند يا خير. هنگام دسترسي به اطلاعات پست هاي خود، تجزيه و تحليل كنيد، ببينيد كدام يك بيشترين تعامل را داشتند و سپس روي محتوايي با موضوعات مشابه سرمايه گذاري كنيد. به اين ترتيب، شانس دريافت لايك بيشتر پست هاي شما افزايش مي يابد.

  1. مكان ها را اضافه كنيد

يكي از گزينه‌ها براي دستيابي به لايك‌ها و فالوورهاي تازه وارد در منطقه شما يا افرادي كه به مكان‌هايي كه بازديد كرده‌ايد، استفاده از موقعيت مكاني در پست‌ها است. با كليك بر روي آدرس يك نقطه توريستي، مغازه ها يا حتي شهرها، تمام پست هايي كه مكان را اضافه كرده اند نمايش داده مي شوند. پست هايي كه بيشترين لايك را داشته باشند در ميان مرتبط ترين مطالب در موقعيت جغرافيايي نمايش داده مي شوند. براي استفاده از اين ويژگي، كافي است پس از نوشتن عنوان نشريه، روي «افزودن مكان» كليك كنيد.

  1. مشاركت كنيد و پروفايل هاي ديگر را تگ كنيد

مشاركت با ساير پروفايل‌ها در اينستاگرام به شما كمك مي‌كند به افرادي دسترسي پيدا كنيد كه قبلاً حساب شما را دنبال نكرده‌اند. اين ويژگي را مي‌توان با پروفايل‌هاي برندهاي كوچك، شركت‌هاي سازنده محتوا انجام داد و براي لايك گرفتن از نشريات آنها، جالب است كه هر دو پروفايل شريك پست‌هاي مشابهي مي‌گذارند و يكديگر را تگ مي‌كنند. بنابراين، دنبال كنندگان اين دو حساب مي توانند به پروفايل ديگر دسترسي پيدا كنند، به محتوا علاقه مند شوند و تعامل را افزايش دهند.

 

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/HamidGuevar2

https://www.pinterest.com/pin/1109644795662138749/

https://express.adobe.com/page/PwNkQRn7rlniM/

https://sites.google.com/view/mrfallower/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/05/22/mrfallower-2/

https://hamidguevar2.tumblr.com/

https://myspace.com/hamidguevar2

https://disqus.com/by/hamidguevar2/about/

https://en.gravatar.com/hamidguevar2

https://www.ted.com/profiles/35366645

https://www.behance.net/hamidguevar

https://hamidguevar2.livejournal.com/profile

https://www.quora.com/profile/Hamid-Guevar


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۷:۴۱ توسط:خوشبخت از عشق موضوع: